كارشناسان مجمع تشخیص و شورای نگهبان در كمیسیون شوراهای مجلس حضور می یابند
نوشته شده توسط : breketid

'ابراهیم رضایی' روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: كارشناسان مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزارت كشور و حقوقدانان شورای نگهبان در جلسه این هفته كمیسیون شوراها و امور داخلی كشور در مجلس، دیدگاه های خود را درمورد قانون انتخابات ریاست جمهوری و كاستی های موجود مطرح می كنند.

وی ادامه داد: ممكن است موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری نیازمند اصلاحاتی باشد كه در جلسه روز سه شنبه این كمیسیون مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و درصورت نیاز این اصلاحات انجام می شود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین در جلسه روز سه شنبه این كمیسیون، كلیات طرح امر به معروف و نهی از منكر و كلیات طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آن بررسی می شوند.

رضایی افزود: در ادامه این جلسه نیز 'مصطفی محمدنجار' وزیر كشور برای پاسخگویی به سوال هشت نماینده به كمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس می آید.

وی خاطرنشان كرد: در جلسه روز یكشنبه این كمیسیون نیز لایحه چگونگی تشكیل و نحوه رسیدگی هیات های انضباطی نیروهای مسلح، لایحه حمایت از كودكان و نوجوانان و طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و اصلاحیه آن مصوب 1377 در این كمیسیون رسیدگی می شوند.

سیام/9121**1336





:: برچسب‌ها: روش , جشن تولد , اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: